Marketing definíciók

1) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és azt mondod neki:
"Isteni vagyok az ágyban!". Ez a DIRECT MARKETING.

2) Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó nőt; egyikük odamegy hozzá és azt modja neki:
"Az a fickó isteni az ágyban!". Ez az ADVERTISING.


3) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod neki:
"Isteni vagyok az ágyban!". Ez a TELEMARKETING.

4) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felismered, odamész hozzá és felfrissítve emlekezetét azt mondod neki:
"Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?". Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.

5) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felállsz, megigazítod a ruháfidat, odamész hozzá és egy pohár pezsgot töltesz neki, kinyitod az ajtót, mikor kimegy,
lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát és azt modod neki:
"Isteni vagyok az ágyban!". Mindez a PUBLIC RELATIONSHIP.

6) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád es azt mondja neked:
"Hallom, isteni vagy az ágyban!". Ez a BRANDING...a márkanév hatalma.

7) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád es azt modja:
"Isteni vagy az ágyban!". Ez a CUSTOMER SATISFACTION.

Utolsó módosítás: 2002.09.24